Sunday, 1 May 2016

gladiolus bulb

1.gladiolus fidelio $7/ bulb


2. Gladiolus kombinasi 3 warna.  $ 7/ bulb


3. Gladiolus ruffles mixture $5.5 /bulb
     kombinasi 4 warna


4. Gladiolus purple mix $5/bulb
   kombinasi 3 warna


5.Gladiolus kuning $5/bulb


6. Gladiolus mix $5/bulb



7.Gladiolus merah $5/bulb

 
8.Gladiolus Alice $5/bulb



9. Gladiolus pastel $5/bulb


10. Gladiolus Orange mix $5/bulb


11.Gladiolus pink $5/bulb



12.Gladiolus dark mix  $5/bulb


13.Gladiolus red mix $5/bulb


14.Gladiolus purple $5/bulb


15.Gladiolus bambino mix $5.5 /bulb


16.Gladiolus oceon partner $5.5/bulb
 

12 comments:

  1. Nak beli lagi gladiolus...dan nak tips penjagaan juga...

    ReplyDelete
  2. assalam..sy ada emailkan senarai benih ingin dibeli..harap maklum..terima kasih

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum. Saya nak tanya, kalau nk order biji benih ni semua macam mana ye? Saya nak beli..

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum..Tolong pm saya or email saya.saya nak beli benih2 bunga ni.0136977292..reduan_hussin86@yahoo.com reduan

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum..Tolong pm saya or email saya.saya nak beli benih2 bunga ni.0136977292..reduan_hussin86@yahoo.com reduan

    ReplyDelete
  6. Pm baby24amber@gmail.com saya serious buyers. Mcm mna nak beli?

    ReplyDelete
  7. Pm baby24amber@gmail.com saya serious buyers. Mcm mna nak beli?

    ReplyDelete
  8. pembaca yg dihormati. kesihatan saya tidak mengizinkan untuk saya kerap menjenguk blog bagi tujuan menjawab komen atau meng'update' benih terbaru. sila email kepada jualbenihbunga@gmail.com. Insyallah saya akan jawab bila kesihatan mengizinkan walaupun ada yg terpaksa tunggu 2 bulan.

    ReplyDelete
  9. Mcm mana nak tempah benih bunga ni? Wssaf 0198737629

    ReplyDelete